OSC と オフ会行ってきた went to Open Souuce Conference and offline meeting

フォロワーの方にWin7のラウンチパーティボックスがあたった方がおりまして。
ついでにオフ会もしちゃおう!てことでオフ会の参加。

翌日、塚田さん(id:atcorp)から
「学生が考える『学生と勉強会』」のUstスタッフを や ら な い か
といわれたので喜んで参加。

はい。ハロウィンの日にOSCとオフ会、両方行くことにしましたw
このようなことができたのは、ちーたんさん)のおかげなのです。
彼はぼくとおなじように、このオフ会とOSCの両方に参加するので、誘導してもらうことにしましたw

OSCで、grapswiz さんと na-toiくんと K-Skeさんとと
bino98くんとrioさんにお会いしました。それまでgrapswizさんの読み方を知らなかったのは内緒。
na-toiくんは身長160cm超えてました。技術どころか身長まで負けるなんて悲しい
いつまでも井の中の蛙ではいけないなと思いました。

続いてオフ会。
いろいろな人に頭をなでなでされました。(えへへ)
そして、今度鯖を遠隔で貸していただくことになった糸瓜京さんともお会いしました。
初めてのオフ会でしたがすんごい楽しかったです、ありがとうございました。
初めての居酒屋(飲んでないよ!)、初めてのパブ(飲んでないよ!)ちょっとオトナな気分になったのも内緒っぴ

/**********ここから英語************/

There was my follower that Windows7 Launch party box was elected by.
Incidentally, Let's hold the offline meeting! Thus, I decided to join it.

The next day, Mr.Tsukada said that,
"Will you be Ustream staff of 'students and study meeting' that students think?"
So, I decided participation with pleasure.

Finally, I was going to go to both OSC and offline meeting, in Helloween day. lol

It is thanks to Chie-tan-san that I could such action.
Because he participates in both this offline meeting and OSC,
it would go to the offline meeting with him.
I thought that the person with narrow views wasn't good.

On OSC, I met grapswiz and na-toi and K-Ske and bino98 and rio.
It's secret that I didn't know how to call Mr.grapswiz's name before then.
na-toi's height exceeded 160cm.
I'm only sad that not only lost to his skill but also lost to his length.

Next, about offline meeting.
The head was patted and it was patted by various people.
And, met Mr.Miyako who would lend me server by using SSH.

Though this was my first offline meeting, I had a verrrrrrry good time. Thank you!!!